пʼятницю, 2 грудня 2011 р.

Модуль1. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:

  • вдосконалити власний педагогічний досвід;
  • навчитися планувати оцінювання діяльності учнів під час реалізації проекту;
  • сприяти ефективному використанню вчителями інформаційно-комунікаційних технологій.

Як при навчанні поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього?
Для цього необхідно, в першу чергу, вміти оцінювати свої досягнення, вміння та навички.

Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід?
Мої цілі допоможуть оцінити результати навчання на тренінгу.

Як чіткі і конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?
Чіткі і конкретні цілі допомагають цілеспрямовано навчатися на тренінгу, оскільки дають можливість побачити кінцевий результат навчання.

Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?
Ресурси програми дозволяють правильно скласти графік оцінювання учнів у проекті, а також здійснити його. Сайт Розробка проектів дозволить спланувати та реалізувати ефективний проект.

1 коментарі(в):

О 2 грудня 2011 р. о 14:39 , Blogger Unknown сказав...

Чітко і цілеспрямовано! Але варто було б у рефлексії відображати і своє ВЛАСНЕ ставлення до матеріалу, що вивчається, відрефлексувати свої враження, сумніви і запитання.
"Вдосконалити " і "сприяти" - дуже загально, варто конкретизувати. Бо таким чином сформульовані власні цілі навчання важко перевірити, чи досягнені вони і наскільки? НАприклад, як Ви по закінченні цього тренінгу досягнете мети "сприяти ефективному використанню вчителями інформаційно-комунікаційних технологій"?
А от друга ВАша мета - вимірювана, конкретна.
Успіхів, щирості і натхнення!!

 

Дописати коментар

Підписка на Дописати коментарі [Atom]

<< Головна сторінка