суботу, 3 грудня 2011 р.

Модуль 3 та 4. Рефлексія.

Модуль 3.
Я ще раз переконалась, що неможливо планувати та організовувати навчальний проект БЕЗ ДОСЛІДЖЕННЯ.
На мою думку, основні запитання проекту призначені для того, аби спрямувати учнів на ті чи інші дії (дослідження) і, як наслідок, дати відповідь на ці питання.
Дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття, оскільки за умов правильного планування діяльності, розвивають творчість та ініціативність, критичне мислення і вміння вирішувати проблеми, навички співробітництва, вміння працювати з інформацією, а також життєві та кар'єрні навички.
Дослідницькі проекти, безумовно, покращують навчальний процес, оскільки вони зацікавлюють учнів, заставляють нестандартно мислити, самостійно шукати відповіді на питання та шляхи розв'язання проблем. Для них це нове, незвичне та корисне.
Модуль 4.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
  • як розробити графік оцінювання;
  • уточнити основні питання, аби вони відповідали навичкам 21 ст.;
  • як використовувати різні стратегії оцінювання;
  • як оцінювати важливі цілі проекту;
  • як відслідковувати прогрес учнів.
Під час роботи над модулем виникали питання щодо співставлення окремих методів оцінювання та інструментів, а також доречності їхнього використання на тому чи іншому етапі роботи над проектом.

3 коментарі(в):

О 3 грудня 2011 р. о 21:48 , Blogger Unknown сказав...

Ура, все ближче і ближче до справжньої рефлексії власного навчання . Ще менше загальних фраз, а більше себе , тількеи перше речення починається з "Я". Маловатто будет... (мені не рахуємо!)
Якщо ви хочете, щоб з Вами спілкувалися ( а блоги ми пишемо для спілкування ) , то варто було б останній абзац конкретизувати і докладно описати Ваші запитання, і Ви б знайшли серед читачів своїх однодумців, які б вам допомогли . В наступному дописі - спробуйте зацікавити собою! вам є про що сказати і про що посперечатися.
Ніна Д.

 
О 4 грудня 2011 р. о 07:02 , Blogger Мария Галкина сказав...

Ви праві з приводу методів та форм оцінювання. Особисто в мене виникло питання як не перевантажити учнів саме оцінюванням їхньої діяльності, та як зробити так, щоб учні не відчували стресової ситуації пов'язаної з оцінюванням.

 
О 4 грудня 2011 р. о 07:02 , Blogger Людмила Черникова сказав...

Я так рада за тебе, а я ось ніяк не можу придумати - як учні все виконають за один урок, на який розраховано проект.

 

Дописати коментар

Підписка на Дописати коментарі [Atom]

<< Головна сторінка